Microgranturi - 5000€

822

Descrierea finanțării

InAfaceri.ro nu este doar o firmă de consultanță, este cel mai mare Centru de Afaceri online din România. Împreună cu partenerii noștri, lideri de piață în domeniile financiare și legale, vă punem la dispoziție servicii profesionale complete de elaborare și depunere a proiectelor.

Informatii conform documentului publicat in MO in 6 mai 2022

Valoarea finantarii

Valoare sprijin nerambursabil: 5.000 de euro Cofinantare: 0%

Beneficiari eligibili

  1. IMM-urile care nu dețin salariați cu contract individual de muncă la data de 31 decembrie 2019, cu activitate economică în domeniile de activitate cu codurile CAEN REV 2 prevăzute în anexă;
  2. PFA, II, IF, cu activitate economică în domeniile de activitate cu codurile CAEN REV 2 prevăzute în anexă;

Conditii eligibilitate

  1. au desfășurat activitate pe perioada a cel puțin 3 luni calendaristice înainte de data de 31 decembrie 2019;
  2. au obținut o cifră de afaceri/venituri de cel puțin echivalentul în lei a 5.000 euro la data de 31 decembrie 2019;
  3. *cu excepția beneficiarilor care au fost înființați în anul 2019, cu o cifră de afaceri mai mică de 5.000 euro, pentru care plafonul minim al cifrei de afaceri se calculează prin înmulțirea numărului de luni întregi de activitate din anul 2019 cu suma de 415 euro
  4. își mențin activitatea pe o perioadă de cel puțin 6 luni de la acordarea măsurii de sprijin sub formă de microgrant.

Cheltuieli eligibile

Cheltuielile angajate după data de 1 februarie 2020:
  1. cheltuieli privind stocurile de materii prime, materiale, mărfuri, precum și alte categorii de stocuri necesare activității curente/operaționale desfășurate de beneficiari;
  2. datorii curente și restante față de furnizorii curenți, inclusiv față de furnizorii de utilități, potrivit contractelor încheiate;
  3. cheltuieli privind chiria pe bază de contract încheiat și/sau cheltuieli privind arenda sau redevența pe bază de contract de arendă sau contract de concesiune aferente terenurilor agricole;
  4. cheltuieli privind achiziția de servicii necesare activității curente/operaționale, cu excepția serviciilor de consultanță;
  5. cheltuieli privind achiziția de obiecte de inventar, inclusiv obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe necesare reluării activității curente/operaționale;
  6. cheltuieli privind achiziția de echipamente, utilaje, instalații și tehnologii necesare reluării activității curente/operaționale;
  7. cheltuieli privind plata datoriilor către bugetul statului și bugetele locale.

Descarcă aici descrierea investiției în format PDF.

Pentru consultanță și verificarea eligibilității, trimiteți Bilanț 2019, 2020, 2021 și Certificat Constator Extins pe adresa de email finantari@inafaceri.ro

Date de contact
Nume:Alin Metesan
Telefon:0723131131

Sună un consultant

0723131131

Aplică aici

Eşti interesat de această finanţare?

Termenii si Conditiile
Apelează