„Ia decizii din inimă şi foloseşte-ţi capul pentru a le face să funcţioneze.” – Sir Girad

Mindset Owners
"In Afaceri" iţi oferă participare gratuită la urmatoarea Întalnire de Afaceri organizată de Clubul Mindset Owners în Romania.
Înscrie-te acum!
De interes
Comunicat de Presa - Fonduri Europene

Comunicat de Presa - Fonduri Europene

InAfaceri.ro - Cel mai mare Centru de Afaceri online din Romania, iti ofera spatiu publicitar pentru publicarea comunicatelor de presa necesare in cadrul proiectelor finantate prin fonduri europene. SUPER OFERTA "Comunicat de presa lansare proiect european" - 399 RONFormat: imagine+text+logoLink: Dofollow catre web site-ul companieiAfisare : Aplicatie Web + Aplicatie(IOS/Android)Notificari in Aplicatie catre toti utilizatorii "Pachet VIP promovare afacere" - BONUSListare permanenta in sectiunea "Promovare Afaceri"30 zile Promovare in prima paginaPromovare Grup FacebookPromovare LinkedinNotificari in Aplicatie catre toti utilizatorii În conformitate cu art. 6.12. din Procedura de implementare a măsurii "Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor", toate proiectele cu valoarea grantului mai mare de 10.000 euro sunt obligate să realizeze cel puțin un Anunț/Comunicat de presă privind începerea și finalizarea proiectului din procedura de implementare a măsurii 2, instituită prin OUG nr 130/2020. Descarca AICI modelul de comunicat de presa Conținutul și elemente grafice pentru identitatea vizuală cerute de regulamente, la publicarea anunțurilor/comunicatelor de presă, vor fi furnizate de client. Pentru publicarea de anunțuri/comunicate pe inafaceri.ro, se poate trimite solicitare la office@inafaceri.ro

07 ianuarie

07 ianuarie, 2021

De interes
Start-UP Nation III - 200.000RON nerambursabili in 2022!

Start-UP Nation III - 200.000RON nerambursabili in 2022!

Ministrul Antreprenoriatului și Turismului, Constantin-Daniel Cadariu, a declarat, vineri(7 ianuarie), la Brașov, că își „dorește” să „dea drumul” în anul 2022 celor 12 programe de finanțare pentru antreprenori, prevăzute în bugetul de stat, inclusiv Start-Up Nation pentru tineri, în condițiile în care acest program are alocate doar credite de angajament, nu și bani pentru plăți, cel puțin momentan. Noul guvern a anuntat ca urmeaza sa demareze a 3-a editie a programului START-UP NATION in 2022, valoarea finantarii fiind de 200.000 RON nerambursabili. Măsura va fi structurată în componente de finanțare Start-up Nation – ediția a 3-a - finanțarea a 10.000 de proiecte cu o sumă de 200.000 lei pe proiect” din alocarea bugetară pe anul 2022 de 520.03 milioane de lei, rezultă că suma bugetată ajunge pentru 2600 de societăţi, practic de 4 ori mai puţin” - spune CNIPMMR, marți, 15 februarie. Grila de evaluare si criteriile de eligibilitate propuse:Introducerea obligativității achiziției unui pachet digital care să conțină minim site de prezentare a activității, un soft de gestiune a datelor și semnatură electronică (maxim eligibil 25.000 lei);Eliminarea diferențelor de punctaj dintre București, Ilfov, Cluj și restul județelor pentru o abordare unitară a programului la nivel national;Acordarea de punctaj suplimentar componenței de contribuție proprie;Acordarea de punctaj suplimentar proiectelor cu componență de inovare socială (planurile de afaceri care rezolvă una sau mai multe din problemele sociale ale comunității unde se implementează proiectul);Acordarea de punctaj suplimentar aplicanților care s-au întors din diaspora pentru a deschide o întreprindere prin intermediul programului “Start-up Tech Nation”;Renunțarea la departajare în funcție de numărul de locuri de muncă dar păstrarea obligativității creării a minim unui nou loc de muncă;Acordarea de punctaj suplimentar asociaților/acționarilor care nu au mai avut calitatea de asociat/acționar în altă întreprindere până la înființarea societății cu care aplică;Eligibilitatea societăților înființate începând cu data de 1 ianuarie 2020;Locurile de muncă create prin program vor putea fi ocupate de angajați care nu au mai avut raporturi de muncă în ultimele 6 luni;Introducerea restricției de înstrăinare a mai mult de 49% din părțile sociale/acțiuni pe perioada de implementare și monitorizare a programului. Pentru consultanță GRATUITĂ înscrie-te aici. Descarcă aici oferta de colaborare.

15 ianuarie

15 ianuarie, 2022

De interes
InAfaceri și RE/MAX Complete Solutions – Servicii complete de consultanță și tranzacționare proprietăți imobiliare.

InAfaceri și RE/MAX Complete Solutions – Servicii complete de consultanță și tranzacționare proprietăți imobiliare.

Piața imobiliară a cunoscut în ultimii ani o creștere exponențială. În continuare raportul dintre cerere și ofertă este disproporționat, prin urmare cei care au ales să tranzacționeze proprietăți imobiliare prin InAfaceri.ro au înțeles că au nevoie de consultanță specializată, soluții și procese complexe pentru a identifica oportunități sigure și competitive. În procesul de tranzacționare a business-urilor, vânzarea de sine stătătoare a proprietăților este o necesitate. Mai mult decât atât, antreprenorii au nevoie de o echipă completă de profesioniști care să se asigure că procesul de prospectare, tranzacționare și de finalizare a tranzacției se desfășoară în concordanță cu obiectivele strategice de business. Parteneriatul cu REMAX este un pas firesc născut din dorința de a oferi clienților noștri servicii și soluții complete pentru tranzacționarea proprietăților, susținute de o echipă cu roluri foarte bine determinate: Alin Metesan - CEO InAfaceri, a creat cel mai mare centru de afaceri online din România unde asigură servicii complete de consultanță în tranzacționarea afacerilor. Prin parteneriatele derulate contribuie la dezvoltarea mediului de afaceri românesc prin soluții viabile de business, transparență și profesionalism. Tellu Striinu - CEO AS Construct și AS Mobart, are o experiență de peste 25 ani în vânzări din care 20 în antreprenoriat. Relațiile strânse cu dezvoltatorii și constructorii, experiența notabila în domeniu și serviciile integrate asigurate prin companiile pe care le deține, l-au condus către proiectul RE/MAX. Marina Drăghici - Specialist Recrutare și Dezvoltare Organizațională, s-a alăturat proiectului deoarece prin experiența ei are capacitatea de a forma și dezvolta echipe performante în consultanță imobiliară care să fie determintate și orientate spre rezultate. Deținem experiența și instrumentele necesare pentru a asigura servicii integrate de consultanță și tranzacționare proprietăți imobiliare. Daca doresti sa te alaturi echipei noastre sau ai nevoie de servicii imobiliare complete te invitam cu drag la o discutie la 0741262060 sau alin.metesan@remax.ro

31 mai

31 mai, 2022

De interes
Criza sanitară a afectat micile afaceri din România. Cei mai mulți au ajuns să le vândă cu sume mici

Criza sanitară a afectat micile afaceri din România. Cei mai mulți au ajuns să le vândă cu sume mici

Criza sanitară ne-a bulversat pe toate planurile, dovadă că unii au ajuns la capătul puterilor, iar acum își vând afacerile la cheie. Este vorba în general, de restaurante mici, cafenele, camionete cu mancare, ori saloane de înfrumusețare. Și, pentru că sunt multe astfel de oferte, prețurile sunt mici. Extrem de căutate sunt afacerile online, care pot veni la pachet și cu stocuri de marfă, pe lângă firmă și platformă. Ioan Mihăilă a deschis un fast-food în capitală, acum 6 ani. Primii au fost profitabili, însă a venit pandemia, iar vânzările s-au înjumătățit. Lipsa personalului a agravat situația, iar acum își vinde afacerea cu 7000 de euro, practic cu o treime din suma pe care a investit-o. „Se vinde cu totul, inclusiv cu aparatura care este necesară, frigiderul, frigiderul este nou, hota care e în față, spate, tot ce se vede. Aici în spate, camere de supraveghere, chiuveta inox, încă un aparat pe sapte, masa, congealatorul. M-am dus în total la 21 mii de euro. O vând ca e foarte greu cu oamenii, mi-a fost greu o perioadă, am stat vreo 3 luni de zile eu aici, nu am avut personal, și a trebuit să stau eu la muncă”, spune Ioan Mihăilă. Astfel de afaceri la cheie sunt cu miile pe platformele specializate. Cele mai multe sunt din domeniul ospitalității și din industria de înfrumusețare. Prețurile variază între 4000 de euro și câteva zeci de mii de euro, mai ales daca primiți pe lângă firmă, aparatură și chiar sediul. „Cei care vând, vând probabil de nevoie, că nu mai pot să mai funcționeze, cei care cumpără ar trebui să existe o cerere numai că în acest moment nimeni nu vrea să își asume o problemă, să transfere din partea altcuiva o problemă. Greu de resuscitat pentru că ele vedeți că nu sunt vândute pentru că sunt afaceri în creștere, ci sunt afaceri cu probleme”, a explicat președintele Consiliului Național al IMM din România. „La polul opus avem un interes foarte mare pentru afacerile cu energie verde și afacerile din online, pandemia a sabotat într-o oarecare măsură comerțul online din pricina întârzierilor cauzate la importuri, dar cu toate acestea, online-ul ne-a dovedit încă o dată că este un pilon extrem de puternic și important pentru mediul de afaceri”, a declarat Alin Metesan, managerul inafaceri.ro. Al doilea an de pandemie a venit cu provocări și mai mari pentru micii întreprinzători. 59 de mii de afaceri au fost radiate, cu 13 mii mai multe ca în 2020. Sursa: Protv

22 ianuarie

22 ianuarie, 2022

De interes
MEFI, soft CRM pentru IMM-urile din România

MEFI, soft CRM pentru IMM-urile din România

Cu platforma în cloud de tip CRM MEFI, poți gestiona și automatiza, într-un singur loc, cât mai multe activități și proceduri din cadrul firmei. Platforma MEFI, te ajută să elimini din companie risipa de: bani, timp și resurse. Îți permite obținerea unui flux de lucru mai rapid, mai ieftin, mai facil și mai sigur, cu scopul de a deveni cât mai competitiv pe piață. Întrucât știm cât este de dificilă gestionarea unui business, platforma noastră își propune: să simplifice managementul companiilor, să asigure un control mai mare al activităților, să reducă timpul și costurile fixe de zi cu zi, să îmbunătățească calitatea muncii, etc. Datorită experienței acumulate cu antreprenorii din România, am dezvoltat platforma după cerințele IMM-urilor și a know-how-ului românesc, MEFI, este deja una dintre cele mai competitive și sigure soluții de tip CRM și ERP în cloud de pe piața din România. MEFI, soft CRM, oferă, de asemenea, o serie de instrumente pentru a genera diverse rapoarte care vor transforma procesul de analiză a datelor și cel de gestionare a firmei în acțiuni simple și intuitive. Platforma MEFI, oferă într-un singur abonament, mai multe module integrate între ele pentru a gestiona întreaga firmă: Clienți potențiali: singură bază de date segmentabilă, a tuturor contactelor, istoricul fiecărei acțiuni întreprinse, lista activităților și a programărilor care urmează să fie efectuate, monitorizarea oportunităților de vânzare, a ofertelor și a comenzilor.Ofertare: cu acest modul poți realiza ușor și rapid oferte de preț într-un mod profesional. Ai posibilitatea de a le trimite prin mail și/sau SMS, iar platforma să facă revenirile în mod automat pentru a crește vânzările.Gestionare clienți: o singură bază de date centrală a tuturor contactelor, istoricul acțiunilor întreprinse, lista activităților și a întâlnirilor care urmează să fie efectuate, monitorizarea oportunităților de vânzare, a ofertelor, a facturilor, a încasărilor, a contractelor și a proiectelor.Contracte: acest modul îți permite să completezi și să trimiți un contract fără erori în mai puțin de un minut. Pentru acrește productivitatea echipei, nu mai ești nevoit să faci copy-paste din mai multe documente Word sau Excel.Facturare: modulul de facturare din MEFI este serviciul necesar pentru emiterea, trimiterea, arhivarea și gestionarea facturilor în conformitate cu legislația actuală. Emite facturi și verifică plățile direct de pe smartphone.Proiecte: MEFI CRM organizează toate fișierele necesare fiecărui proiect – făcând mai clare termenul de livrare, echipa implicată și datele financiare. De asemenea, va fi mai ușor să arhivezi întregul conținut pentru a-l găsi în viitor. Cu ajutorul unui soft CRM, luxurile de lucru pot fi automatizate și optimizate, pentru a economisi timp și a preveni eroarea umană.Sarcini: cu modulul de sarcini prezent pe platforma MEFI, soft CRM, poți delega, gestiona ,coordona și automatiza activitățile din firmă: poți crea, planifica și delega sarcini membrilor echipei.Costuri: modulul de gestionare a costurilor din platforma MEFI, este soluția ideală pentru a ajuta companiile și angajații să îmbunătățească controlul asupra cheltuielilor și să găsească noi oportunități de economisire.Asistență: modulul de asistență, crește performanța echipei în furnizarea serviciului de relații cu clienții, ușurează comunicarea într-un mod profesional și te ajută să gestionezi problemele întâmpinate de partenerii tăi. Permite identificarea facilă a solicitărilor de asistență și procesarea rapidă a acestora.My account: pentru clienți, este un modul foarte util ce permite partenerilor tăi comerciali să acceseze direct informațiile de care au nevoie într-un spațiul virtual dedicat lor. Mai mult, în această pagină web personală, clienții tăi vor putea interacționa cu compania ta într-un cadru profesional, la orice oră. Modulele enumerate mai sus fiind doar o parte din cele pe care le pune la dispoziție softul CRM, MEFI. Pentru a vedea ce poate face si care este oferta de preț CRM pusă la dispoziție de către cei de la Mefi.ro poți accesa chiar acum link-ul de mai jos si iți poți configura pachetul în funcție de nevoile tale. Accesează configuratorul de preț Din experiența acumulată, platforma MEFI nu reușește să aducă rezultate companiilor ce au ca domeniu de activitate comerțul cu amănuntul și nici în cadrul celor din domeniul HoReCa (respectiv: restaurante, baruri, hoteluri, catering, cofetării, etc.) Implementează o singură platformă pentru a îmbunătăți fluxul de lucru și permite staff-ului tău să lucreze împreună mult mai eficient și organizat pentru a menține o relație cât mai bună cu clienții tăi. www.mefi.ro

27 octombrie

27 octombrie, 2021

APIA a finalizat autorizarea la plată a microgranturilor de 5.000 euro

APIA a finalizat autorizarea la plată a microgranturilor de 5.000 euro

Agrointel relatează că fermierii care au semnat contracte pentru microgranturile de 5.000 euro vor avea banii în conturi începând de săptămâna viitoare. Directorul General al Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA), Adrian Pintea i-a informat pe fermieri că autorizarea la plată a fost finalizată, urmând ca banii să fie virați. ”S-a finalizat autorizarea la plată a microgranturilor, iar săptămâna viitoare fermierii eligibili vor avea banii în cont. Avem 9.878 de beneficiari cu suma totală de 244.371.842 lei. Avem 5.000 euro/beneficiar”, a transmis șeful APIA printr-o informare pe care a trimis-o fermierilor vineri, 5 august. Șeful APIA a subliniat ferm că banii pentru plata fermierilor sunt disponibili. ”Noi avem și bani în cont și în prima decadă a lunii August aceste plăți vor fi făcute. Deci după cum spuneam, avem buget, avem bani. Plățile se fac în bloc, nu etapizat. În 2-3 zile plătim. Nu este o sumă foarte mare și nici un număr foarte mare de fermieri. Și doar cu băncile dacă sunt mai multe, dar acum și cu băncile se lucrează online și merge repete”, a adăugat Adrian Pintea pentru sursa citată. Conform unui comunicat al APIA, până la termenul limită (30 iunie n.r), din cei 10.000 de aplicanți calificați în conformitate cu prevederile art.8, s-au semnat 9.889 contracte de acordare a ajutorului de stat în sumă totală de 49.440.000 euro. Diferența, de 112 beneficiari care nu au accesat banii, este reprezentată de contracte nesemnate de beneficiari (netransmiterea acestora, renunțarea la ajutorului de stat, transmiterea acestora după termenul limită). Lista cu fermierii care încasează microgranturi de 5.000 de euro se regăsește pe site-ul APIA www.apia.org.ro

08 august

08 august, 2022

Lansarea Startup Nation 2022

Lansarea Startup Nation 2022

Ministrul Cadariu: Lansarea Start-Up Nation 2022 nu este afectată de sesizarea Curții Constituționale privind Legea de aprobare a OUG 10/2022 Lansarea sesiunii de înscrieri la programul Start-Up Nation 2022, programată pentru data de 19 iulie, ora 10.00, nu este afectată în niciun fel de sesizarea Curții Constituționale asupra Legii de aprobare a ordonanței de urgență 10/2022, care face referire și la SUN, a dat asigurări, marți, ministrul Antreprenoriatului și Turismului, Daniel Cadariu. În urma unor zvonuri lansate pe Facebook, în rândul aplicanților la program, StartupCafe.ro i-a solicitat ministrului să ofere lămuriri oficiale privind eventualele efecte ale sesizării Curții Constituționale de către președintele Iohannis asupra legii menționate. „Nu, nu are nicio legătură. Noi am făcut o modificare prin ordonanță de urgență, ordonanță care a ajuns în Parlament, apoi s-a adoptat legea de aprobare a ei, cu amendamente, și (legea) a ajuns la promulgare. Ulterior a fost sesizată Curtea Constituțională. Ordonanța are legătură cu anumite jaloane pe care ministerul trebuie să le îndeplinească prin Planul Național de Redresare și Reziliență și acel test IMM este unul dintre jaloane. În fond noi, prin acea propunere legislativă, nu am făcut altceva decât să aplicăm mot-a-mot PNRR. Nu are niciun efect asupra programului Start-Up Nation” - a spus ministrul Cadariu. Pentru mai multe detalii privitoare la programul Startup Nation 2022 puteti vizita pagina noastra dedicata.

12 iulie

12 iulie, 2022

STEAUA DE VEST S.R.L. anunta finalizarea proiectului cu titlul "SPRIJIN FINANCIAR  - GRANTURI PENTRU CAPITAL DE LUCRU S.C.  STEAUA DE VEST S.R.L.", proiect nr. RUE 17653 in cadrul Masurii, "Granturi pentru capital de lucru", instituita prin OUG nr. 130/2020.

STEAUA DE VEST S.R.L. anunta finalizarea proiectului cu titlul "SPRIJIN FINANCIAR - GRANTURI PENTRU CAPITAL DE LUCRU S.C. STEAUA DE VEST S.R.L.", proiect nr. RUE 17653 in cadrul Masurii, "Granturi pentru capital de lucru", instituita prin OUG nr. 130/2020.

06.07.2022 STEAUA DE VEST SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul „SPRIJIN FINANCIAR- GRANTURI PENTRU CAPITAL DE LUCRU S.C. STEAUA DE VEST S.R.L” proiect nr. RUE 17653 inscris in cadrul Masurii „Granturi pentru capital de lucru”, instituita prin OUG nr. 130/2020. Proiectul s-a derulat in perioada de implementare de maximum 180 de zile calculate din momentul platii ajutorului financiar catre beneficiar, conform Contractului de finantare cu Ministerul Economiei, Economiei si Mediului de afaceri, respectiv 22.03.2022. Obiectivul proiectului il reprezinta sprijinirea STEAUA DE VEST SRL Proiectul are printre principalele rezultate, urmatoarele: -mentinerea activitatii pentru o perioada de minimum 6 luni; -mentinerea numarului locurilor de munca fata de data depunerii cererii, pe o perioada de minimum 6 luni, de la data acordarii grantului; Valoarea proiectului este de 372.581,542 ron (valoarea totala) din care: 323.983,95 ron grant si 48.597,5925 ron cofinantare Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Competitivitate 2014-2020. STEAUA DE VEST SRL Persoana de contact: MARIUS BOCA Email: steauadevest@gmail.com Telefon: 0763788921

06 iulie

06 iulie, 2022

Lista contractelor de finanțare semnate în cadrul programului IMM AGRI-FOOD

Lista contractelor de finanțare semnate în cadrul programului IMM AGRI-FOOD

❗ Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) face publică lista contractelor de finanțare semnate în cadrul programului IMM AGRI-FOOD (granturi pentru capital de lucru). ✅ Lista poate fi consultată aici: https://bit.ly/3Aump1v ▪️ Din totalul aplicanților înscriși în cadrul programului IMM-AGRI FOOD (granturi pentru capital de lucru), respectiv 10.961 de societăți cu activitate în domeniul agroalimentar, s-au semnat 3.474 de contracte de finanțare în sumă totală de aproximativ 249.500.000 euro. ▪️ 99.8% din buget a fost contractat în termenul impus de cadrul temporar pentru măsuri de ajutor de stat, instituite cu scopul sprijinirii economiei în contextul pandemiei COVID-19. Diferența de 0.2% este reprezentantă de contractele nesemnate în termen de către aplicanți.

04 iulie

04 iulie, 2022

Rezultate Submasura 6.2

Rezultate Submasura 6.2

AFIR a publicat listele cu proiectele selectate si cele respinse in cadrul Submasurii 6.2, pe care le puteti descarca mai jos: Descarca aici lista cu proiectele selectate pentru finantare. Descarca aici lista cu proiectele respinse.

01 iulie

01 iulie, 2022

POC lansează în consultare publică ghidul „Investiții destinate capacităților de prestare de servicii și retehnologizării, în vederea refacerii capacității de reziliență”

POC lansează în consultare publică ghidul „Investiții destinate capacităților de prestare de servicii și retehnologizării, în vederea refacerii capacității de reziliență”

POC lansează în consultare publică ghidul „Investiții destinate capacităților de prestare de servicii și retehnologizării, în vederea refacerii capacității de reziliență” Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Competitivitate lansează spre consultare publică Ghidul Solicitantului – Condiții Specifice de accesare a fondurilor, tip de proiect „Investiții destinate capacităților de prestare de servicii și retehnologizării, în vederea refacerii capacității de reziliență” aferent Programului Operațional Competitivitate 2014 – 2020, Axa Prioritară 4 – Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și asupra pregătirii unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei, Prioritatea de investiții: Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei, Obiectiv Specific: Consolidarea poziției pe piață a IMM-urilor afectate de pandemia COVID-19, Acțiunea 4.1.1 Investiții în activități productive. Proiectele aferente acestui apel vor finanța investiții destinate retehnologizării, în vederea refacerii capacității de reziliență și vor avea ca activități eligibile: a) modernizarea/echiparea/racordul la utilități publice/eficiență energetică a infrastructurilor de tip clădiri specifice aferente capacităților de producție/servicii existente, precum și pentru alte categorii de cheltuieli aferente infrastructurilor specifice de producție/servicii pentru care nu este necesară obținerea de autorizații de construire în conformitate cu legislația specifică în vigoare; b) dotarea cu echipamente, utilaje specifice, mobilier specific, dotări IT, inclusiv pentru eficiență energetică necesare activității de producție și servicii precum și alte achiziții de bunuri de această natură care sunt necesare capacităților de producție/servicii existente. Bugetul total alocat este de 417.830.695 euro (echivalentul a 2.065.796.739,15 lei la cursul inforeuro valabil în luna iunie 2022, respectiv 1 euro = 4,9441 RON), din care 350.000.000 euro FEDR-REACT EU, iar 67.830.695 euro cofinanțare de la bugetul de stat. Perioada de consultare publică este 22.06.2022-04.07.2022. În acest timp, persoanele sau entitățile interesate vor putea formula observații și propuneri, care vor fi centralizate de către AM POC. Observațiile vor fi transmise la adresa de e-mail: secretariat.poc@mfe.gov.ro. Ghid „Investiții destinate capacităților de prestare de servicii și retehnologizării, în vederea refacerii capacității de reziliență”

22 iunie

22 iunie, 2022

Statusul solicitanților pentru programul IMM AGRI-FOOD

Statusul solicitanților pentru programul IMM AGRI-FOOD

❗Ministerul Antreprenoriatului și Turismului face publică lista cu statusul solicitanților pentru programul IMM AGRI-FOOD (granturi pentru capital de lucru) în urma soluționării contestațiilor depuse la pre-evaluarea automată și anunță că au fost transmise, în total, 3.469 de decizii privind acceptarea de principiu la finanțare. ➡️Statusul solicitanților pentru programul IMM AGRI-FOOD (document), precum și alte informații de interes: https://bit.ly/3OeILaY ✅Pentru aplicanții acceptați în urma pre-evaluării, în limita bugetului alocat măsurii, aplicația informatică va genera contract de acordare a ajutorului de stat, care se va regăsi în contul aplicantului, și va trimite pe adresa de corespondență un mesaj de atenționare în acest sens.

17 iunie

17 iunie, 2022

Statusul Aplicanţilor pentru Programul IMM AGRI-FOOD (Granturi pentru Capital de Lucru)

Statusul Aplicanţilor pentru Programul IMM AGRI-FOOD (Granturi pentru Capital de Lucru)

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului face publică lista cu statusul solicitanților pentru programul IMM AGRI-FOOD (granturi pentru capital de lucru), conform evaluării realizate automat de sistem. Sesiunea de depunere a cererilor de finanțare a fost deschisă timp de 6 zile, în perioada 26-31 mai, pe platforma informatică granturi.imm.gov.ro. În total, au fost înregistrate 10.961 de înscrieri, dintre care 9.678 eligibile și 1.283 respinse automat de sistem, după cum urmează: Statusul solicitanților pentru programul IMM AGRI-FOOD (download) În cazul aplicanților care vor primi decizie de respingere în urma pre-evaluării automate, pot fi formulate contestații în termen de 2 zile calendaristice de la data transmiterii actului administrativ pentru neîndeplinirea condiţiilor din punct de vedere administrativ şi al eligibilităţii, veridicităţii şi conformităţii celor înscrise în cererea de finanțare. Contestația se va transmite către Agenția pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Atragere de Investiții și Promovare a Exportului (AIMMAIPE) de care aparține solicitantul prin intermediul aplicației electronice, termenul de soluționare fiind de 3 zile lucrătoare de la data primirii. Ulterior, toți aplicanții acceptați, inclusiv în urma contestațiilor, sunt rugați să urmărească informațiile actualizate de pe platforma electronică granturi.imm.gov.ro. În limita bugetului alocat măsurii, vor fi transmise notificări privind admiterea la contractarea ajutorului de stat. Acestea se vor regăsi în contul solicitanților, care vor fi atenționați în acest sens și pe adresa de corespondență. Procedural, aplicanții vor intra în aplicație, vor introduce codul IBAN al întreprinderii (cont curent sau cont de grant), vor încărca dovada cofinanțării (extras de cont bancar, scrisoare de aprobare a creditului sau contract de credit), vor descărca contractul de acordare a ajutorului de stat, îl vor semna cu semnătură electronică și îl vor reîncărca semnat și îl vor transmite în aplicație în maxim 5 zile calendaristice de la primire, dar nu mai târziu de data limită prevăzută în schema de ajutor – OUG nr. 61/2022, respectiv 30 iunie 2022. Bugetul total alocat granturilor pentru capital de lucru este de 250.000.000 euro, iar plățile vor fi efectuate până la 31 decembrie 2023.

02 iunie

02 iunie, 2022

Oficial: Măsura 4.1.1 se lansează în curând

Oficial: Măsura 4.1.1 se lansează în curând

Vineri 13 Mai, Marcel Ioan Boloș, Ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării, a declarat urmatoarele pe pagina personală de Facebook: "Astăzi, împreună cu echipa #POC la Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene, Măsura 4.1.1 devine realitate cu o alocare de 412 milioane euro! Am primit peste 120 de mesaje pe emailul personal și pe paginile de Facebook din partea antreprenorilor români care, afectați de #pandemie, au nevoie ca de aer de sprijin prin finanțări europene. Mă refer la „faimoasa” Măsura 4.1.1 pentru investiții în activități productive. Am evitat însă până acum să ofer informații publice în mod oficial, deși v-am asigurat încă din perioada de preluare interimară a mandatului la #MIPE că lucrez împreună cu echipa #POC la acest aspect, în paralel cu acordarea de microgranturi și granturi pentru capital de lucru destinat activităților agroalimentare - măsură agreată deja și cu #ComisiaEuropeană. Măsura 4.1.1, pentru care am propus o alocare aproximativă de 412 milioane de euro, va fi publicată în consultare publică în intervalul 2-12 iunie, urmând ca Apelul să fie lansat cel mai târziu la începutul lunii Iulie 2022. Depunerea proiectelor se va face timp de 15 zile iar finalizarea contractării este prevăzută pentru mijlocul lunii octombrie 2022. Cele aproximativ 412 milioane de euro sunt alocate astfel: Granturi între 50.000 și 200.000 de euro pentru susținerea activităților din domeniul sănătate, învățământ și servicii pentru populație cum ar fi cele de înfrumusețare, coafor etc.Granturi între 200.000 și 1 milion de euro pentru activitățile economice din domeniul producției, construcții, transport și depozitare, hoteluri și restaurante, reparații auto/moto etc. La începutul săptămânii următoare #MIPE va publica o informare mai detaliată privind această măsură solicitată de mediul de afaceri. Tot în cursul săptămânii următoare vor fi detaliate informațiile privind finanțarea investițiilor pentru eficientizarea energetică propuse pentru IMM- uri, în valoare de aproximativ 300 milioane de euro", a declarat ministrul. Pentru consultanță în redactarea, depunerea și implementarea proiectelor ne puteți contacta la finantari@inafaceri.ro sau la numărul de telefon 0741 262 060

13 mai

13 mai, 2022

Depunerea proiectelor pe HG807 incepe pe 15 Iunie - Stimularea Investițiilor cu Impact Major în Economie

Depunerea proiectelor pe HG807 incepe pe 15 Iunie - Stimularea Investițiilor cu Impact Major în Economie

În perioada 15 iunie - 26 iulie 2022, inclusiv, se pot depune Cererile de acord pentru finanțare în baza H.G. 807/2014 pentru instituirea unor scheme de ajutor de stat având ca obiectiv stimularea investițiilor cu impact major în economie. Conform Ministerului Finanțelor, având în vedere faptul că în prezent mai sunt în analiză 29 de cereri de acord pentru finanțare, depuse până la data de 03.02.2022 și ca urmare nu se poate stabili cu exactitate valoarea bugetului rămas din valoarea bugetului total al schemei de ajutor de stat, se stabilește pentru această sesiune un buget în valoare de 700 milioane lei. Investițiile mai mari de 1 milion euro vor fi direcționate către 92 domenii de activitate, precum industria prelucrătoare, construcții, HORECA, informații și comunicații, sănătate și asistență socială. Nivelul de finanțare prin intermediul schemei de ajutor de stat se stabilește în funcție de mărimea proiectului de investiții și regiunea geografică. Prin grila de punctaj propusă, sunt încurajate investițiile în zonele cele mai slab dezvoltate ale României. În funcție de proiectele depuse și rezultatele analizei acestora, bugetul sesiunii va fi majorat până la atingerea bugetului total al schemei de ajutor de stat în valoare de 6.380 milioane lei, odată cu aprobarea rectificării bugetului de stat aferent anului 2022, din care vor fi deduse sumele angajate deja prin acordurile pentru finanțare emise până la acea dată. Cererile de acord pentru finanțare se pot depune la Registratura Generală a Ministerului Finanțelor, Bd. Libertății nr.16, sector 5, București, menţionându-se pe plic: „Unitatea de implementare a schemei de ajutor de stat instituită prin H.G. nr.807/2014”. Pentru mai multe informații puteți consulta rubrica noastră de finanțări. Pentru consultanță în redactarea, depunerea și implementarea proiectelor ne puteți contacta la finantari@inafaceri.ro sau la numărul de telefon 0741 262 060 Sursa: fonduri-structurale.ro

03 mai

03 mai, 2022

ALFI KIDDO – magazin online cu articole vestimentare pentru copii își caută noul proprietar

ALFI KIDDO – magazin online cu articole vestimentare pentru copii își caută noul proprietar

Căutam un nou proprietar pentru ALFI KIDDO – magazin online cu articole vestimentare pentru copii cu vârste cuprinse între 0-14 ani. Proiectul a început acum un an de zile din pasiunea pentru shopping și din dorința de a aduce pe piața de profil articole vestimentare calitative, vesele și cu personalitate. Ne despărțim de proiectul nostru de suflet pentru a-i da șansa să se dezvolte la adevăratul potențial. Căutăm o persoană cu experiență în domeniul fashion care are cunoștințele și flerul necesar pentru a scala business-ul. Noi suntem în punctul în care timpul nu ne permite să-i acordăm atenția necesară pentru a continua să facem lucruri frumoase și să ducem povestea mai departe. Magazinul este pregătit să înceapă să producă, nu este nevoie decât de un management strategic, investiție de timp și un strop de pasiune și determinare. Site-ul este funcțional 100% pe platforma goMag, o platformă intuitivă, ușor de gestionat chiar și de o persoană care nu deține cunoștinte tehnice de specialitate în domeniul It. Nu ai nevoie de mentenanță sau de un departament tehnic care să iți administreze magazinul. Comenzile sunt gestionate direct în platformă, ai posibilitatea de a-ți personaliza constant magazinul și procesul de adăugare de produse noi este simplu și rapid. Mai mult decât atât, beneficiezi de suport permanent. Brandul este înregistrat la OSIM și suntem unici distribuitori în România pentru brandul comercializat: PANCO – hăinuțe pentru copii cu vârste intre 0-14 din bumbac de calitate. Pentru cei cu viziune și dorință de dezvoltare continuă, există și posibilitatea de francizare a business-ului dar și oportunitatea de a deschide magazine fizice. Prin urmare, afacerea are nevoie de un nou proprietar care poate să realizeze din acest business un nume care să conteze și o prezență puternică în piață. Societatea nu are datorii, documentele financiar-contabile sunt la zi și asigurăm sprijin în procesul de transfer pentru a ne asigura de acuratețea datelor transmise. Predăm inclusiv datele de contact ale furnizorului principal. Cu peste 70.000 de eur investiți până acum și un stoc fizic de 29.000 eur, vindem complet afacerea la prețul de doar 28.000 eur: societate, magazin online activ și funcțional, stoc existent, conturi Social Media, conturi de publicitate active cu istoric (investiții lunare în promovare de aprox 1000 de eur), cont activ în emagMarketplace (produsele sunt listate). Un magazin online are nevoie de cel puțin un an de zile pentru a genera profit. Predăm afacerea exact în momentul în care este pregătită pentru a trece la nivelul următor. Link-uri:Magazin onlineFacebookInstagramemagMarketplace Date de contact: Mustata Flavia - 0749059060 sau prin email la mustataflavia@gmail.com

13 aprilie

13 aprilie, 2022

Domenii Eligibile și Grilă de Punctaj propuse la HG 807 - 1 Milion Euro

Domenii Eligibile și Grilă de Punctaj propuse la HG 807 - 1 Milion Euro

Startupcafe anunță că Guvernul va modifica din nou schema de ajutoare de stat pentru firmele care fac investiții noi de cel puțin 4,5 milioane de lei (1 milion de euro la cursul de la momentul înființării schemei) în România, prin HG 807/2014, două dintre schimbări fiind o nouă listă de domenii eligibile la finanțare și o nouă grilă de punctaj, conform unei propuneri de la Ministerul Finanțelor. Guvernanții abia au revizuit, în martie 2022, ghidul solicitantului pentru ajutoarele de stat pe HG 807/2014, iar marți, 12 aprilie 2022, Ministerul Finanțelor vine cu un nou proiect de HG de modificare a schemei. Prin modificările propuse acum, investițiile mai mari de 1 milion euro vor fi direcționate către 92 domenii de activitate, precum: industria prelucrătoare, construcții, HORECA, informații și comunicații, sănătate și asistență socială - spune MF. Practic, se introduce o listă de domenii eligibile la finanțare, care să înlocuiască lista de domenii excluse de la finanțare. Pe noua listă de domenii eligibile propusă acum putem găsi, de exemplu, Fabricarea vinurilor din struguri, activitate exclusă în forma aflată în vigoare. „Scopul modificărilor este de a eficientiza direcționarea fondurilor publice către sectoarele care vor genera proiecte de investiții majore” - mai spun cei de la Finanțe. Nivelul de finanțare prin intermediul schemei de ajutor de stat se stabilește în funcție de mărimea proiectului de investiții și regiunea geografică. De asemenea, Ministerul Finanțelor propune o nouă grilă de punctaj, prin care susține că „sunt încurajate investițiile în zonele cele mai slab dezvoltate ale României”. Durata sesiunilor de depunere a cererilor de acord pentru finanțare va fi de 30 zile lucrătoare, pentru a permite participarea unui număr cât mai mare de operatori economici, iar deschiderea sesiunilor de depunere va fi comunicată cu cel puțin 30 de zile lucrătoare înainte. Ajutoarele de stat pentru investiții majore în economie - bugetul disponibilIntrodusă în anul 2014, schema de ajutoare de stat pentru investiții majore în economie a fost modificată de mai multe ori până acum. Schema este inclusă în Programul „Ajutoare de stat pentru finanțarea proiectelor pentru investiții” din cadrul bugetului Ministerului Finanțelor - Acțiuni generale. Bugetul maxim al schemei este de 6,38 miliardelei, respectiv echivalentul a aproximativ 1,45 miliarde euro, cu posibilitatea suplimentării, astfel: credite de angajament pentru emiterea de acorduri pentru finațare pentru perioada 2014-2023;credite bugetare pentru plata ajutorului de stat aprobat în baza acordurilor pentru finanțare emise, pentru perioada 2015 - 2028. Bugetul anual mediu al schemei este de 638 milioane lei, respectiv echivalentul a aproximativ 145 milioane euro, astfel cum va fi stabilit prin legile bugetare anuale. Până în prezent, din bugetul total alocat schemei au mai rămas de angajat, în perioada martie 2022 – 31.12.2023, 1,8 miliarde lei, sumă care nu poate fi majorată, deoarece s-ar încălca prevederile Regulamentului 651/2014. În momentul de față se află în analiză un număr mare de cereri de acord pentru finanțare prin care se solicită un ajutor de stat în valoare de peste 1,4 miliarde lei. Perioada de derulare a schemei este 2014-2023 pentru emiterea de acorduri pentru finanţare, respectiv 2015-2028 pentru plata ajutorului de stat. Ajutorul de stat se acordă întreprinderilor care realizează o investiție inițială cu o valoare totală, fără T.V.A., de minimum 4,5 milioane lei, respectiv echivalentul a aproximativ 1 milion euro. Conform reviziei a șasea a ghidului solicitantului, ajutoarele de stat au valori maxime de 22,5 milioane de euro până la 45 milioane de euro pentru o companie care face o investiție nouă, în funcție de județul de implementare. De asemenea, intensitatea sprijinului variază de la maximum 30% la maximum 60% din investiție. Consultă proiectul de HG, cu noua listă de domenii eligibile și grila de punctaj propuse Pentru consultanță în redactarea, depunerea și implementarea proiectelor ne puteți contacta la finantari@inafaceri.ro sau la numărul de telefon 0741 262 060

12 aprilie

12 aprilie, 2022

Consultări ale MAT, pentru programele Start-up Nation, „Fabricat în România” și celui destinat Comerțului și Serviciilor

Consultări ale MAT, pentru programele Start-up Nation, „Fabricat în România” și celui destinat Comerțului și Serviciilor

În zilele de 4 și 5 aprilie a.c. a avut loc la sediul Ministerului Antreprenoriatului si Turismului (MAT) o serie de întâlniri de lucru, în vederea definitivării procedurilor de implementare ale ediției a treia Start-Up Nation, programului de microindustrializare „Fabricat în România” și programului dedicat activităților de comerț și servicii. „Mulțumim pentru implicarea reprezentanților mediului asociativ din domeniul consultanței, a membrilor Consiliului Consultativ pentru Dezvoltarea IMM (CCDIMM), parteneri ai ministerului în stabilirea cadrului de desfășurare al măsurilor de sprijin dedicate antreprenoriatului autohton, aplicanților și societăților interesate care au răspuns solicitărilor noastre de a trimite propuneri. Datorită parteneriatului public-privat solid, cea de-a treia ediție a Start-Up Nation va fi lansată cel mai devreme la sfârșitul acestei luni și cel târziu în prima jumătate a lunii mai, într-o formulă care să corespundă nevoilor reale ale antreprenorilor. Ulterior, în cel mai scurt timp posibil, vor fi disponibile și programul de microindustrializare și cel destinat comerțului și serviciilor”, a declarat Constantin-Daniel Cadariu, ministrul antreprenoriatului și turismului. În cadrul primei întâlniri, organizată pe data de 4 aprilie a.c., secretarul de stat Florin Sergiu Dobrescu a participat la consultări cu reprezentanții structurilor reprezentative non-guvernamentale din domeniul consultanței, respectiv Asociația Consultanților din România pentru Accesarea Fondurilor Europene și Asociația Consultanților în Management din România, în prezența echipei tehnice de implementare a programelor de finanțare. Dată fiind experiența tuturor celor prezenți la întâlnire în domeniul surselor de finanțare și al implementării măsurilor de sprijin dedicate mediului de afaceri, evenimentul a avut un mod aplicat de desfășurare, fiind parcurse toate etapele procedurale de implementare celor trei scheme de ajutor ce urmează a fi lansate în perioada următoare. Dintre propunerile venite din partea experților consultanți amintim necesitatea unei perioade suficiente de analiză a procedurilor finale înainte de lansarea propriu-zisă a programelor, majorarea plafoanelor acordate sub formă de sumă forfetară, micșorarea pragurilor de investiție în echipamente și utilaje, majorarea pragului de cofinanțare, definirea mai clară a componentelor de inovare (cercetare științifică și brevete de invenție), precum și a componentei de dezvoltare durabilă, majorarea plafonului aferent cheltuielilor de consultanță, concomitent cu obligația de a consilia aplicantul și în perioada de implementare, nu doar în scrierea formularului de înscriere. Toate propunerile primite au fost centralizate în vederea dezbaterii și avizării în cadrul Consiliului Consultativ pentru Dezvoltarea IMM (CCDIMM), ședință care a avut loc pe 5 aprilie a.c. și deschisă de Constantin Daniel Cadariu, ministrul antreprenoriatului și turismului. Conform prevederilor Legii 346/2004, au fost prezente structuri non-guvernamentale reprezentative, implicate în sprijinirea sectorului întreprinderilor mici și mijlocii. Discuțiile au cuprins toate aspectele tehnice ce urmează a fi îmbunătățite și inserate în documentele finale, acestea urmând a fi postate pe pagina web instituțională după inserarea ultimelor modificări. Precizăm că premergător organizării CCDIMM, personalul specializat aferent Direcției Generale Antreprenoriat și Programe de Finanțare, împreună cu reprezentanți ai Agențiilor pentru IMM, Atragere de Investiții și Promovare a Exportului, implicați în gestionarea schemelor de ajutor, au avut o întâlnire separată în care au fost stabilite toate caracteristicile tehnice ce urmează a fi dezvoltate în vederea creării întregului sistem de implementare ce urmează a fi dezvoltat. Pentru consultanță în redactarea, depunerea și implementarea proiectelor ne puteți contacta la finantari@inafaceri.ro sau la numărul de telefon 0741 262 060

06 aprilie

06 aprilie, 2022

Anunt Incepere Proiect Grant Pentru Capital de Lucru

Anunt Incepere Proiect Grant Pentru Capital de Lucru

SC CLUB SOUND SRL anunta lansarea proiectul cu titlul „CLUB SOUND” proiect nr RUE 19712 înscris în cadrul Măsurii ”Granturi pentru capital de lucru”, instituită prin OUG nr 130/2020. Proiectul se derulează pe o perioada de maxim 12 luni, începând cu data semnării contractului de finanțare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/AIMMAIPE , respectiv 21/03/2022 Obiectivul proiectului îl reprezintă sprijinirea activitatii SC CLUB SOUND SRL Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele: -menținerea activității pe o perioada de minim 6 luni, -menținerea numărului locurilor de munca față de data depunerii cererii, pe o perioadă de minimum 6 luni, la data acordării granturilor Valoarea proiectului este de 375030.008 lei (valoarea totala) din care : 326113.05 lei grant si 48916.9575 lei cofinanțare. Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020 IMPUTERNICIT: CRISTINA-MARINELA GEAMBASU TELEFON: 0766761669 EMAIL: MGMPROFIN@GMAIL.COM

05 aprilie

05 aprilie, 2022

Programul de Digitalizare - În curând va fi publicat Ghidul în Consultare publică

Programul de Digitalizare - În curând va fi publicat Ghidul în Consultare publică

Ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării, Marcel Boloș, a făcut declarații săptămâna trecută, în cadrul unui eveniment organizat de cursdeguvernare.ro, cu privire la investițiile în domeniul digitalizării prin PNRR. Pentru mediul de afaceri, ministrul a declarat că există bugetat „ca un număr de 5.400 de IMM-uri să beneficieze de investiții în zona digitală atât pe palierul competențelor și investițiilor în digitalizarea de bază, cât și așa zisele procese de digitalizare inovative”. Bugetul este, conform ministrului, de peste 500 de milioane de euro. În domeniile educație și sănătate, ministrul a amintit câteva dintre proiecte, precum telemedicină pentru 200.000 de comunități și laboratoare de informatică pentru școli. Proiectele în aceste domenii au un buget alocat de peste 800 de milioane de euro prin PNRR, a completat ministrul. Acesta a menționat și cărțile de identitate electronice, cu „peste 4.5 milioane de cetățeni prevăzuți a fi beneficiari”. În ceea ce privește dezvoltarea competențelor digitale în IMM-uri, ministrul a declarat faptul că sunt alocate resurse, iar „în curând va fi publicat, pentru consultare publică, ghidul solicitantului și avem un target de 2.000 de IMM-uri care vor fi beneficiare ale acestui program de educație digitală, competențe digitale”. De asemenea, referitor la investițiile în IMM-urile non-IT, ministrul a amintit două tipuri de investiții, pentru 5.429 de companii, respectiv competențe digitale de bază și automatizare-robotizare, în valoare de peste 500 de milioane de euro. Vor fi alocate fonduri pentru „partea de software, servere, licențe de operare și tot ce înseamnă tehnologiile adecvate cloud-ului”, care depășesc 300 de milioane de euro, a completat acesta. Pentru consultanță în redactarea, depunerea și implementarea proiectelor ne puteți contacta la finantari@inafaceri.ro sau la numărul de telefon 0741 262 060 Sursa: fonduri-structurale.ro

23 februarie

23 februarie, 2022

OFICIAL: A fost publicat ghidul consolidat pentru POC 4.1.1

OFICIAL: A fost publicat ghidul consolidat pentru POC 4.1.1

Astăzi, 18 februarie 2022, Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a publicat Ghidul aferent acțiunii 4.1.1. „Investiții în activități productive”, versiunea consolidată în urma consultării publice. Conform comunicatului oficial MIPE, ghidul publicat astăzi reprezintă forma consolidată în urma parcurgerii procesului de consultare, iar forma finală a acestuia va putea fi aprobată doar ulterior deciziei Comisiei Europene de aprobare a schemei de ajutor de stat, nefiind anticipate, însă, modificări de substanță. În aceste condiții, MIPE estimează că va lansa apelul pe această măsură în data de 21 martie, iar perioada de depunere a dosarelor se va închide în 25 martie. „Este o mare provocare atât pentru organismul de implementare, cât și pentru beneficiari, pentru că vom aplica în premieră criterii de verde care au fost armonizate de puțin timp în regulamentele europene. Va fi un prim pas pentru familiarizarea mediului de afaceri și o bună pregătire pentru următorul exercițiu financiar, inclusiv PNRR, în care principiul Do No Significant Harm va fi des întâlnit”, a menționat Dan Vîlceanu. Documentul publicat stabilește mai multe detalii referitoare la evaluarea și modul de ierarhizare a proiectelor depuse. Proiectele parcurg fluxul automat și vor fi transmise spre evaluare în funcție de ierarhizarea realizată de către platforma IMMRECOVER prin aplicarea criteriilor de la punctele a (cifra de afaceri), c (cod CAEN sold negative al balanței comerciale), e (creșterea productivității muncii în anul 3) din grila de evaluare până la un punctaj de max. 55 puncte. Pentru proiectele cu același punctaj se va aplica criteriul de departajare privind scăderea cifrei de afaceri la 31.12.2020 față de 31.12.2019, potrivit datelor confirmate de sistemul informatic al ANAF. În cazul puțin probabil al unui nou balotaj, va putea fi aplicabil criteriul de departajare privind ordinea transmiterii proiectului. În a doua etapă de evaluare, în ordinea punctajului obținut, dosarele vor fi ierarhizate în funcție de criteriul verde (40% din punctaj) și caracterul inovativ (5% din punctaj). Criteriile de departajare pentru punctaje egale sunt similare etapei de preselectare. Un proiect trebuie să obțină min. 70 puncte pentru a fi eligibil pentru finanțare. Proiectele vor fi evaluate până la epuizarea plafonului alocat. Conform Ghidului consolidat, vor putea contracta finanțare și firmele care au avut cifră de afaceri 0 lei în anul 2020. Totodată, au fost introduse noi clarificări cu privire la modalitatea de evaluare a proiectelor cu privire la criteriul de mediu, respectiv în 15 zile de la semnarea Contractului de finanțare, beneficiarul trebuie să prezinte dovada că a demarat solicitarea avizelor de mediu necesare în implementarea proiectului, în condițiile legilor în vigoare. Această dovadă poate fi: Dovada depunerii solicitării avizelor, „Clasarea notificării”, când nu sunt necesare avize de mediu sau „Decizie inițială”, ceea ce atestă faptul că solicitantul a demarat procedura de obținere a avizelor și documentației necesare în vederea implementării proiectului. Tipuri de activități eligibileDotarea cu active corporale, necorporale;Modernizarea spațiilor de producție/servicii – maxim 50% din valoarea proiectului. Bugetul alocat este echivalentul în lei al sumei de  peste 358 milioane de euro, cu posibilitatea utilizării mecanismului de supracontractare în condițiile legii , în limita a 120% din sumele alocate în cadrul apelului de proiecte   până la valoarea de 430 milioane de euro Valoarea minimă a ajutorului (finanțării publice nerambursabile) este echivalentul în lei al sumei de 50.000 euro, la cursul inforeuro din luna octombrie 2021, iar valoarea maximă a ajutorului (finanțării publice nerambursabile) este echivalentul în lei al sumei de 1.000.000 euro, la cursul inforeuro din luna octombrie 2021, dar nu mai mult de 5 ori cifra de afaceri pe anul 2019. De asemenea, MIPE  a publicat și răspunsurile la propunerile, observațiile și întrebările primite în perioada de consultare publică. Descarcă ghidul + întrebările și răspunsurile MIPE  Sursa: fonduri-structurale.ro Pentru consultanță în redactarea, depunerea și implementarea proiectelor ne puteți contacta la finantari@inafaceri.ro sau la numărul de telefon 0741 262 060

18 februarie

18 februarie, 2022

AFIR a publicat rapoartele de selecție pentru Submăsura 6.2

AFIR a publicat rapoartele de selecție pentru Submăsura 6.2

AFIR a publicat astăzi, 15 februarie rapoartele de selecție pentru Submăsura 6.2 - Înființare activități neagricole. Din numărul total de 858 proiecte evaluate: 362 proiecte selectate pentru finanțare496 proiecte pe lista nefinanțate Dintre cele 496 de proiecte nefinanțate: 1 proiect a fost retras415 proiecte sunt neeligibile14 proiecte sunt neconforme66 proiecte eligibile rămase în aşteptare Descarcă rapoartele AFIR 6.2

15 februarie

15 februarie, 2022

Comunicat Oficial MIPE - Lansarea Actiunii 4.1.1. la Inceputul Lunii Martie

Comunicat Oficial MIPE - Lansarea Actiunii 4.1.1. la Inceputul Lunii Martie

Startupcafe anunță că Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) a dat vineri un comunicat oficial in care a confirmat informațiile publicate anterior de StartupCafe.ro, privind termenul de lansare a apelului de proiecte in cadrul Acțiunii 4.1.1 - POC, cu fonduri de maximum 1 milion euro pe proiect pentru firmele care vor să facă investiții. Redăm mai jos comunicatul MIPE: Ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene, Dan Vîlceanu, a avut astăzi o întâlnire de lucru cu președintele Consiliului Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România, Florin Jianu. Au mai participat atât alți reprezentanți ai mediului de afaceri, cât și echipa tehnică din cadrul MIPE. Discuțiile au vizat finanțările ce pot fi accesate de IMM-uri și organizații patronale, în cadrul programelor implementate în perioada de programare 2014-2020, cât și în viitoarea perioadă, 2021-2027. În context, s-a discutat despre lansarea apelului de proiecte aferent măsurii 4.1.1. „Investiții în activități productive” în cadrul Programului Operațional Competitivitate. Oficialii MIPE au arătat că schema de ajutor de stat a fost transmisă Consiliului Concurenței, pentru aviz și, în paralel, a fost încărcată în Platforma de comunicare DG Competition cu autoritățile de concurență din statele membre. Conform prevederilor europene, Comisia Europeană are un termen de 30 de zile pentru analiză și transmiterea răspunsului. Echipa MIPE estimează că ghidul consolidat în urma comentariilor primite în timpul consultării publice va fi publicat pe site-ul MIPE în prima jumătate a lunii februarie. Ghidul final va fi aprobat însă și publicat după primirea avizului de la Comisia Europeană și publicarea schemei de ajutor de stat în Monitorul Oficial. Termenul estimativ de lansare este începutul lunii martie. De asemenea, reprezentanții mediului de afaceri au fost interesați de sprijinirea IMM-urilor pentru dezvoltarea competențelor digitale ale angajaților, prin Programul Operațional Capital Uman. În prezent, MIPE pregătește majorarea sumei alocate pentru acest apel, de la 20 milioane la 20,6 milioane euro. Astfel, vor putea fi finanțate primele 22 proiecte selectate în urma evaluării. S-a mai discutat despre lansarea unor noi apeluri și situația negocierii viitoarelor programelor operaționale, precum și implicarea partenerilor sociali în implementarea Planului Național de Redresare și Reziliență pentru a asigura susținerea mediului de afaceri în România. Reprezentanții MIPE și-au exprimat disponibilitatea în conturarea celor mai viabile intervenții pentru sectorul economic privat, pentru a maximiza gradul de absorbție a fondurilor europene, cu asigurarea transparenței întregului proces. Consultarea publică pentru propunerea de ghid s-a finalizatAcțiunea 4.1.1 din cadrul Programului Operațional Competitivitate (POC) ar trebui să înlocuiască fosta Măsură 3 - granturi de investiții pentru IMM-uri, anulată de guvern. În 21 decembrie 2021, MIPE a scos în consultare publică un al doilea proiect de ghid al solicitantului pentru Acțiunea 4.1.1 - POC. perioada de consultare s-a terminat pe 4 ianuarie 2022, iar acum potențialii aplicanți așteaptă ghidul final și deschiderea apelului de proiecte. Așa cum arată acum propunerea oficială de ghid, apelul va fi deschis timp de 5 zile calendaristice - atât vor avea solictanții la dispoziție să-și depună proiectele în sistemul electronic. Solicitanții vor aplica în aplicația IMM RECOVER (portalul de granturi IMM adminstrat de STS și Ministerul Economiei). Ulterior, pentru contractare aplicantul selectat la finanțare va primi de la MIPE solicitarea de a încărca în platforma electronică MySMIS proiectul și toate documentele pe baza cărora s-a făcut evaluarea în platforma IMM RECOVER. Practic, se va lucra pe ambele platforme - portaul de granturi IMM și sistemul MySMIS-2014, de gestionare a fondurilor europene, conform proiectului de ghid. Pentru consultanță în redactarea, depunerea și implementarea proiectelor ne puteți contacta la finantari@inafaceri.ro sau la numărul de telefon 0741 262 060

28 ianuarie

28 ianuarie, 2022

Cel mai mare site din Romania de oferte si cereri de munca

Cel mai mare site din Romania de oferte si cereri de munca

DeLucru.ro, cel mai mare site din România pentru cereri și oferte de muncă, a apărut ca o necesitate de a oferi soluții concrete oamenilor care au experiență într-un anumit domeniu și au nevoie de un spațiu în care își pot promova serviciile. Cand am lansat proiectul, am plecat de la provocările întâmpinate într-o piață a muncii incertă și într-o continua schimbare. Oameni foarte bine pregatiți au nevoie să poată vorbi despre ce știu sa facă și să intre în contact cu cei care au nevoie de ei. Nu am început acest proiect cu gandul de a crea un simplu site ci am creat o comunitate. O comunitate în care cererea se întâlnește cu oferta și adună la un loc talentele. Comunitatea oamenilor care caută soluții, care nu mai vor să își piardă timpul pe zeci de site-uri cu anunțuri diverse căutând oferte de muncă sau meseriași pricepuți. Am creat o platforma simplă, ușor de utilizat și suntem focusați pe accesibilitate. De când a izbucnit pandemia pe piața forței de muncă s-a creat o instabilitate care a generat nesiguranță. Într-un context economico-financiar dificil, am vrut sa dăm o voce celor care vor să fie auziți. Procentul celor care au rămas fără un loc de muncă a crescut exponențial în ultimii 2 ani, realitate care a generat frustrări, nemulțumiri și nesiguranța zilei de maine. Dintre cei care au deja un loc de munca, peste 60% iau în calcul reconversia profesională pentru că nu se simt apreciați la locul de muncă sau nu mai sunt multumiți de condițiile salariale Ce soluții rapide sunt pentru aceștia? Plecând de la această întrebare a luat nastere DeLucru.ro, locul unde întotdeauna găsești ceva, de lucru, la un click distanță și aproape de zona în care locuiești. În doar 6 luni de la lansare, peste 10.000 de utilizatori si-au facut cont pe platforma noastră. Noi traducem această cifra prin peste 10.000 de oportunități de locuri de muncă pentru oamenii care au ceva de oferit și care s-au săturat să aștepte. Până la sfârșitul anului 2022 vrem să creștem această cifră la 100.000 și nu ne oprim aici. Ai rămas fără job sau te gândești la o reconversie profesională? Intra pe DeLucru.ro și CREEAZĂ-ȚI CONT, cineva are nevoie de experiența ta! Misiunea noastră este să fim un nume care să conteze. Lucrăm pentru a face din DeLucru.ro un brand puternic și suntem convinși că vom reuși. De ce? Este simplu. Investim pasiune și determinare în acest proiect, suntem atenți și receptivi la nevoile oamenilor și ne-am aventurat în lumea antreprenoriatului cu misiunea de a ajuta. Unde sunt meșterii din România? O parte din ei sunt deja pe DeLucru.ro gata sa își ofere experiența lor, rapid și aproape de zona în care locuiești. Tot ce trebuie să faci este să intri pe site-ul nostru, să selectezi zona în care locuiești și găsești oameni talentați pregătiți să îți rezolve problemele la prețuri corecte și în timp util. Cei care accesează serviciile meseriașilor de pe DeLucru.ro pot lasa un feedback privind modul cum a decurs colaborarea pentru a ne asigura și verifica seriozitatea și profesionalismul utilizatorilor. Punem accent pe transparență și calitate și vrem sa construim o comunitate puternică. Pană la sfârșitul anului 2022 vrem să aducem, dacă nu 100%, măcar 99% din meseriașii români pe platforma noastră. Scopul nostru nu este doar să adunăm cifre ci să punem oamenii în legatura unii cu alții, să dăm o voce celor care au ceva de spus, să creăm oportunități și să arătăm că se poate.   Ai aptitudini, ești bun în ceea ce faci și cauți clienți? Intră pe DeLucru.ro si CREEAZĂ-ȚI CONT, aici sunt viitori tăi clienți! Am investit pasiune și determinare și am crezut în acest proiect și în succesul lui pentru că lucrăm pentru oameni și prin oameni. Feedback-ul comunității noastre, a miilor de români care prin noi și-au găsit un nou loc de muncă, colaboratori sau meșteri pricepuți pentru a-și rezolva problemele, ne ambiționează și ne dau forța necesară de a continua. Cât de curând, vom lansa și aplicația DeLucru.ro și ne vom extinde cu oferte de muncă în străinătate. Îmbunătățim constant platforma cu noi funcționalități și beneficii pentru membrii comunității noastre. Evoluăm constant și sigur pentru a fi competitivi și pentru a oferi cele mai bune soluții de pe piața celor care sunt alături de noi și fac parte din povestea noastra. www.delucru.ro, comunitatea profesioniștilor! Profită de oportunități! ADAUGĂ UN ANUNȚ și pregătește-te să fii contactat. Peste 22.000 de accesări numai în ultimele 30 de zile și 3000 de vizitatori zilnic care au nevoie de experiența ta!  CREEAZĂ-ȚI CONT chiar acum! 

21 ianuarie

21 ianuarie, 2022

Rezultate pe pagina
24
1 - 24 din 127

inAfaceri.ro