Servicii Call-center - iPI Solutions

CUI

43422483

Vizualizari

555

Descrierea afacerii

EXTERNALIZARE SERVICII DE CALL-CENTER Preluăm apelurile telefonice ale clienților dumneavoastră sau îi sunăm noi, în funcție de novoile dvs. sau ale acestora. Dispunem de centrală telefonică ce poate fi adaptată nevoilor dumneavoastră. Putem porta numerele companiei dvs. la noi sau vă putem oferi un număr de telefon de-al nostru, ce va fi utilizat de către clienții companiei dvs. în relația cu compania. Suntem alegerea corectă pentru externalizarea serviciilor de Call-center dacă: a) Doriți să oferiți clienților companiei pe care o dețineți și posibilitatea de a vă contacta telefonic; b) Nu puteți răspunde dvs. apelurilor telefonice, din cauza timpului disponibil pe care nu în aveți; c) Doriți să vă concentrați în dezvoltarea afacerii dvs. și Call-center-ul actual vă consumă din resurse; d) Nu aveți specializare în domeniul outsourcing și Call-center/reclații clienți; e) Nu doriți să pierdeți bani pe campanii de recrutare și formalități de angajare; f) Perioada de implementare a proiectului este scurtă și nu aveți posibilitatea să angajați personal în timp util; g) Nu aveți suficiente resurse de muncă și nici posibilitatea achiziției de echipamente de lucru; h) Doriți să creați o imagine pozitivă companiei dvs. și nu doriți să folosiți negația în activitate; i) oricare alt motiv. Suntem singura companie din România care oferă servicii complete de Call-center! Ce oferim, pe scurt: 1) Rapoarte cantitative zilnice, săptămânale, lunare; 2) Rapoarte de interacțiuni care cuprind nevoile clienților companiei dvs.; 3) Calitate în apeluri și multe apeluri preluate/efectuate; 4) Linie telefonică dedicată Call-center-ului dvs.; 5) IVR, mesaje personalizate, mesaje în afara programului de lucru, căsuță vocală pentru linia telefonică; 6) Înregistrare apeluri telefonice în scopul îmbunătățirii serviciilor; 7) Serviciu de e-mail pentru ca clienții dvs. să vă poată contacta și astfel, nu doar telefonic; 8) Angajați dedicat proiectului dvs. care vor prelua apeluri și vor crește calitatea serviciilor prin empatie și orientare către client; 9) Idei, sugestii și propuneri de dezvoltare a companiei pe care o conduceți; 10) Comunicare permanentă eficientă și concentrată pe nevoile dvs; 11) Escaladare situații sensibile către departamentele abilitate; 12) alte servicii de Call-center. Ne puteți contacta oricând pentru a discuta despre nevoile companiei dvs.! Cuvinte cheie: servicii call-center, externalizare call center, apeluri inbound, call center ipi solutions, call-center outbound, externalizare linii verzi, preluare apeluri telefonice, cum deschid un call center, vreau call center, externalizare servicii de call center

Detalii generale
CUI:43422483
Judeţ:Bucuresti
Domeniu:Altele
Subdomeniu:Altele
Date de contact
Nume:IPI SOLUTIONS S.R.L.
Telefon:0730161580

Contactează acum

0730161580

Trimite un mesaj

Eşti interesat de acest anunt?

Trimite un mesaj.

Apelează